mandag 28. januar 2013

Min stomi

Hei!
I dag skiftet jeg på stomien min.. Og jeg begynner å se at den snart har grodd til skikkelig! :) stingene på som festet stomien min til huden slapp pga at jeg gikk på kortizon. Noe som gjør at sår gror dårligere og kjøttet i kroppen blir dårligere til å gro.. Derfor slapp stingene fra huden min og stomien min festet seg ikke som den skulle.. Men nå har den snart grodd skikkelig innenfra og ut! Hehe ^^

Det har jo vært litt mer stress med tanke på at jeg har måttet rense rundt stomien min med saltvann og greier.. Men nå er det snart slutt på det!! Nå har det gått 4 måneder siden operasjonen og endelig er det snart grodd!! :D herlig følelse!! :')

Hold dere friske og still gjærne spørsmål om det er noe dere lurer på!! Dere kan legge igjen spørsmålene som kommentar eller sende de til meg på elisabeth-13@hotmail.com :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar