tirsdag 8. januar 2013

Hvorfor en stomi blogg?

Denne bloggen er ment for å hjelpe ander unge i samme situasjon. jeg fikk stomien min for snart 4 måneder siden, og jeg syntes det var veldig vanskelig å tolerere og leve med i begynnelsen. jeg følte meg veldig alene og merkelig i motsetning til alle andre.

Men det er viktig å huske at man er som alle andre! Og du er ikke alene om å ha en stomi! Jeg fant ingenting omtrent da jeg fikk min, og jeg syntes det var vanskelig å finne noen som helst hjelp i noe når jeg først fikk min ileostomi. Helt til jeg kom over youtube-kontoen til ei amrikansk jente som heter Maggie! jeg legger ut link til siden hennes under her:
 http://www.youtube.com/user/LetsTalkIBD?feature=g-high-u

Jeg kommer til å legge ut informasjon om poser, vareprøver på ting og tang, og anet stomiutstyr, jeg skal også prøve å få lagt ut noen videoer om stomiskift osv. så det er bare å følge med!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar